myfitplanet.pl

Wszystko na temat fitnessu.

Jak schudnąć z ud i pośladków? Odchudzanie Nóg.

Skala problemu jakim jest otyłość stale rośnie. Szacuje się, że przez ostatnie 30 lat liczba osób z nadwagą wzrosła dwukrotnie. To na tyle poważne zjawisko, że w wielu krajach interwencję podejmują rządy nakładając wysokie podatki na niezdrową żywność, czy wycofując ze sklepików szkolnych wysokokaloryczne produkty.

Każdego dnia, wiele osób zadaje sobie proste pytanie „Jak schudnąć?”. Niewiele osób zdaje sobie sprawę jak wymagający jest to proces i ilu potrzeba wyżeczeń, by osiągnąć zgrabną, atrakcyjną figurę. Być może posiadając taką świadomość nigdy nie doprowadziliby do takiej nadwagi, kto wie?

Jak schudnąć z ud i pośladków?

W dzisiejszej publikacji pragniemy odpowiedzieć na jedno z precyzyjniejszych pytań, a mianowicie: Jak schudnać z ud i pośladków?

To miejsca, w których tkanka tłuszczowa ma tendecję do nadmiernego odkładania się. Skutkuje to brakiem jędrności, występowaniem cellulitu oraz zwiększeniem objętości. To wszystko składa się na niezwykle nieatrakcyjnych obraz.

Dieta

W powiedzeniu „jesteśmy tym, co jemy” jest bardzo dużo prawdy. Jeśli będziemy dostarczać niezdrowe, wysokokaloryczne jedzenie, to prędzej czy później doprowadzimy organizm do takiej samej kondycji – brak zdrowia i nadmiernej ilości tłuszczu.

Dlatego też, niezwykle ważne jest to by dieta była zdrowa, a jej bilans odpowiadał naszemu zapotrzebowaniu. Wbrew temu, co można wyczytać na portalach wątpliwej jakości – nie należy stosować diet głodówkowych i innych niezbyt bezpiecznych dla organizmu „wynalazków”.

Aktywność fizyczna

Częściowo można się zgodzić także z powiedzeniem „sport to zdrowie”. Organizm potrzebuje bowiem ruchu, co wpływa na ogólną jego pracę, lepsze ukrwienie, dotlenienie i nasze samopoczucie.

Jak formę ruchu wybrać, by schudnąć z ud i pośladków? Przede wszystkim sugerujemy: bieganie, jazdę na rowerze oraz steper. Ponadto, plan treningowy można uzupełnić ćwiczeniami izolującymi nogi (np. Suwnica) oraz ćwiczeniami złożonymi (wykroki, przysiady czy wspięcia na palce).

Nadwaga nadwagą, ale co z cellulitem?

Tzw. skórka pomarańczowa to defekt o charakterze estetycznym, który dosięga niemal 30% Polek. Nierówności zwykle pojawiają się na skórze w okolicach ud, pośladków, brzucha oraz dekoltu. Zdecydowanie rzadziej cellulit można spotkać na ramionach oraz plecach.

Cellulit – jakie są przyczyny występowania?

Cellulit to nic innego jak zdeformowana tkanka tłuszczowa. Skórę do takiego stanu doprowadzić mogą zmiany hormonalne, które zachodzą w organizmie kobiety przez całe życie (dojrzewanie, miesiączkowanie, menopauza, ciąża). Nie mniej jednak, nie jest to jedyna przyczyna występowania skórki pomarańczowej.

Inne przyczyny występowania cellulitu:

Zła dieta– nieodpowiednia dieta może doprowadzić do nadwagi. Już najmniejsze nadmiary tkanki tłuszczowej mogą skutkować pojawieniem się tego defektu skórnego.

Brak aktywności– ruch ma bardzo duży wpływ na kondycję naszego układu krwionośnego. Regularna aktywność fizyczna zapobiega również otyłości.

Obcisłe ubrania – ucisk na skórę powoduje swojego rodzaju niedrożność w układzie krwionośnym, co w konsekwencji może objawiać się występowaniem zdeformowanej tkanki podskórnej.

Papierosy – udowodniono, że szkodliwe związki znajdujące się w dymie z papierosów mogą mieć wpływ również na cellulit.

Cellulit – jak się pozbyć?

Cellulit to dolegliwość, której medycyna nie klasyfikuje jako choroby. Tym samym nie ma mowy o „leczeniu”, a jedynie „usuwaniu”. Nie zagraża zdrowiu, zwykle nie jest bolesny (jedynie w ekstremalnym przypadkach może pojawić się ból).

Usuwanie cellulitu to proces prosty, ale wymagający regularności. Zdeformowanej tkanki możemy się pozbyć stosując maści i kremy dostępne w aptekach (bez recepty), korzystając z przepisów przekazywanych z pokolenia na pokolenie, zabiegów medycyny estetycznej oraz masażów, kąpieli i tym podobnych.

Zwykle proces usuwania cellulitu nie trwa dłużej niż kilka tygodni. Od pacjentki wymaga się jednak regularności. Zaleca się również poprawę odżywiania, wzmożenie aktywności fizycznej, rezygnację z obcisłych ubrań oraz papierosów.

Next Post

Previous Post

Leave a Reply

© 2021 myfitplanet.pl

Theme by Anders Norén