myfitplanet.pl

Wszystko na temat fitnessu.

Jak schudnąć z pośladków? Najlepsze sposoby na odchudzanie pośladków!

Jak schudnąć z pośladków? To pytanie zadaje sobie multum osób na całym świecie. Wszak, to właśnie pośladki są miejscem, w którym obok brzucha odkłada się najwięcej tkanki tłuszczowej.

Statystyki nadwagi i otyłości są zatrważające. Liczniki pokazują, że w chwili obecnej skala problemu sięga około 1,6 mld ludności na całym świecie. „Epidemia” nadwagi to problem, o którym mówi się coraz więcej, ale niestety – nadal sporo za mało. Dlatego też, w dzisiejszej publikacji pragniemy nieco bliżej przyjrzeć się temu problemowi.

Jak schudnąć z pośladków? Zacznij od dobrze zbilansowanej diety!

Każdy kto choć raz podejmował trudy redukcji zbędnych kilogramów, zdaje sobie sprawę, że procesy redukcyjne zawsze powinny rozpoczynać się od zastosowania zbilansowanej, zdrowej i pełnowartościowej diety. Nie inaczej jest w przypadku odchudzania pośladków.

Dieta powinna mieć odpowiedni bilans kaloryczny. Możemy go obliczyć korzystając z kalkulatorów uwzględniających: wiek, wzrost, wagę, płeć oraz poziom aktywności fizycznej. Rzecz jasna – wynik ma charakter tylko poglądowy. Nie można traktować go jako wyroczni.

Idąc dalej, bardzo waznym elementem jest odpowiedni rozkład makroskładników. Należy spożywać sporo białka (około 2g białka na każdy kilogram masy ciała). Co więcej, znacząco należy ograniczyć tłuszcze, które mogą stanowić maksymalnie 20% całkowitej kaloryki naszego jadłospisu.

Istotny wpływ na skuteczność diety ma również dobór produktów. Warto stawiać na możliwe naturalne produkty. Unikać z kolei należy wysokoprzetworzonych dań, fast-foodów i wszelkich produktów powszechnie uznawanych za niezdrowe.

Dieta na odchudzanie musi być również regularna. Warto zadbać o stałe pory posiłków i równe odstępy czasu pomiędzy konsumpcją. Prócz tego, pamiętać musimy o zasadzie „mniej, ale częściej”, która zakłada jedzenie nawet 7 małych porcji w ciągu dnia.

Jak schudnąć z pośladków? Pamiętaj o mocnym, intensywnym treningu

Trening czyni mistrza – to powiedzenie ma w sobie wiele prawdy. Jeśli marzysz o mistrzowskiej formie – musisz nie tylko zdrowo jeść, ale także być aktywnym/aktywną.

Trening na szczupłe nogi powinien być oparty zarówno na ćwiczeniach aerobicznych, jak i ćwiczeniach siłowych. Pozwoli to nam nie tylko ograniczyć poziom tkanki tłuszczowej, ale także wysmuklić i wyrzeźbić nasze pośladki.

Do najefektywniejszych ćwiczeń o charakterze aerobowym zaliczyć należy: bieganie, jazde na rowerze, jazdę na rolkach oraz pływanie. Zaleca się codzienny trening aerobowy (w dowolnej formie) przez około 30-60 minut. Pamiętać należy o prawidłowej intensywności, która powinna wynosić około 70% max HR.

Jeśli zaś chodzi o trening siłowym, to jego podstawą powinny być przysiady. Rekomendujemy ćwiczyć je zarówno ze sztangą, jak i z hantelkami. Plan na piękne, szczupłe pośladki powinien uwzględniać również wykroki, wspięcia na palce czy ćwiczenia na suwnicy.

Jak schudnąć z pośladków? Sięgnij po sprawdzone suplementy diety!

Stosowanie suplementów diety na odchudzanie to rozwiązanie, które stanowi doskonałe uzupełnienie zbilansowanej diety i intensywnego treningu. Wszak, środki tego typu mogą działać dwutorowo, tj.:

  • zwiększać poziom energii w organizmie
  • przyśpieszać proces spalania tkanki tłuszczowej

Nie ulega absolutnie żadnym wątpliwościom, że tabletki na odchudzanie są skuteczne. Nie mniej należy mieć świadomość, iż – kluczowy jest dobór odpowiedniego preparatu.

Co istotne, należy pamiętać o tym, iż nie każdy środek działa. Trudno się bowiem spodziewać by tabletki za kilka złotych pozwoliły na rewolucję w naszym odchudzaniu. Z reguły za dobry suplement przyjdzie nam zapłacić co najmniej kilkadziesiąt złotych.

Warto jednak pamiętać, że nawet najlepiej dobrany i najdroższy suplement nie zadziała, jeśli nie będziemy dbali o dietę i trening. Wszak suplementy to tylko uzupełnienie, a nie substytut diety.

Next Post

Previous Post

Leave a Reply

© 2021 myfitplanet.pl

Theme by Anders Norén